неделя, 29 юли 2012 г.

Интервю със Studenta


Малко ни нямаше, ама нямаме време, щото бачкаме, да не сме като вас. Айде, ето едно интервю.

Засякохме се със Studenta във Facebook и решихме да го разпитаме. Той се появи скоро на бг сцената, но пък показа, че е безподобен образ, буквално. Има тежък стил, римува на интересни теми и като цяло е доста интересен. Чуй какво ще ти обясни за албума, който се задава, за илюминатите, и за разни други работи. Цялото интервю е (почти) без едит, щото сме риъл нигаз.

А, също така, очаквайте да ви направим сбит преразказ на Spirit of Bourgas. Ще барнем и дизайна малко, ама малко.

    • Кажи първо кфо става при тебе, с какво се занимаваш в момента?
    • безделнича, музикантствам... подготвям албум. Преди няколко дни нов трак записах, казва се "Смъртта пристъпва". Имам още три парчета готови като музика и текст, трябва да ги запиша. От преди месец съм готов с "Шано", много свежа песен, с албума ще излезе. Мисля да снимам клип на "Три шестици". И така, малко по малко, действам :)




    • еее "три шестици" си е 6
    • тъкмо щях да те питам кога ще излиза албума
    • и дали ще го въртиш по магазините или ще го пуснеш в нета, както стана модерно
    • Кога ще стане албума е божа работа. Не си давам зор, рапа ми е хоби, когато ми е кеф, записвам. Как ще се продава точно имам някои идеи, без да съм стигнал до точно решение, но със сигурност няма да е по магазините. Нямам лейбъл, ПР или издател, освен това не мисля, че има голяма файда. Най-вероятно ще го пусна free по youtube и vbox, a който уважава труда ми, ще може да си го поръча на диск с високо качество, обложка, текстове и т.н., както разбира се и автограф от мен :)
    • и според мен тфа е правилната формула
    • щото има хора, които много си пазят музиката
    • все едно има голяма разлика дали ще ти слушат песента на мп3
    • или във вбокс
    • на тебе какво ти е мнението?
    • имаше разни певци, изпълнители, а-у, Мишо Шамара, примерно, който си каза, че му ядем от хляба, като му теглим песните
    • съпричастен ли си с Асен Блатечки иначе казано :D
    • Така или иначе ще изтече по нета, освен това тук не е Америка, не става дума за сериозни пари или нещо подобно. Ще съм доволен да си избия вложените пари. Това ще е знак, че има достатъчно хора, които ценят нещата, които правя.
    • мда, появиха се доста хора, които ти се изкефиха
    • имаше и хора, които не можаха да схванат идеята
    • коментираха те доста
    • идеята не е глобална, а локализирана някъде в главата и сърцето ми. няма да спасяваме света, така че всеки е с мнението и вкуса си.
    • човеко, знаеш, няма как да не те питам и за маската
    • обясни, не искаш да те виждат, или беше само за клипа
    • Разбира се, това е запазена марка. До колкото знам, в БГ не е имало артист, който да крие самоличността си. Маската е съчетание от оригиналност, липса на кретенско его и параноичност.
    • хахах
    • абе я обясни кво стана с телевизиите, щото клипа беше много барнат и заслужаваше да се завърти




    • Телевизиите са чикиджии. Само Music Space TV го въртяха, макар да не са ефирна телевизия, оценявам. Другите искат пари, по 50 лева на излъчване, безплатно те пускат само, ако си направил някакъв малоумен комерс. Смешна история. Да им давам пари, за продукт, от който те ще печелят зрители и съответно... пари! Глупаво е.
    • а бг рап слушаш ли?
    • какво харесваш, какво не, а-у?
    • бг рап слушам от малък, но сега не искам да изброявам определени имена, че е някаква страховита игра на его, кой е по-по-най и т.н. Иначе е имало и продължава да има силни български рап имена.
    • абе забравих да те питам като говорихме за албума
    • ще правиш ли feat.-ове
    • инструменталите от Гръка ли ще са
    • бтв ебати тежките инструментали, не съм чувал други подобни в бг
    • Feat.-ове не се очертават, че съм страшен асоциал, общо взето почти с никой не контактувам. А основната част от инструменталите са на Гръка, много съм доволен от работата му. Последното парче, което направих, "Смъртта пристъпва", е върху музика на Iron Beatz, тежко изпълнение, ще чуят хората за какво става дума. Сега ми предстоят записите на "Запознай се с Княза" и "Истинска магия".
    • какво те надъхва да седнеш да пишеш
    • видях, че се кефиш на
    • как да кажа
    • италианската мафиотска култура
    • :D
    • обясни за тфа, какво друго има и т.н.



    • :) Съчетание от много неща. Мисли, спомени, фантазия, филми... освен всичко друго, обичам Италия. А конкретно сядам да пиша, когато ме вдъхнови нещо, просто се случва.
    • ае сега се сетих
    • забелязал ли си как се тиражира тук и там, че еди-си-кой бил илюминат
    • Jay-Z, Lil' Wayne...
    • как си слагали в песните и клиповете някакви тайни послания
    • какво ти е мнението?
    • оооо, да. от както и аз бях обявен за илюминат, съм напълно убеден каква глупост са 99% от конспиративните теории. Та едно нещо е конспирация, когато НИКОЙ не го знае. А милиони виртуални бойци по света "знаят" някакви неща, които уж са супер-секретни тайни за бъдещето на света :) Хора, разхождайте се по-често на чист въздух ;)
    • хаххах
    • и ей така за финал
    • видя ли снощи
    • европейските резили
    • да, ужас. Лудогорец и Локо не бяха чак такива резили, даже разградчани щяха да се класират, ако не бяха съдийските балтии. Но Левски и ЦСКА бяха пълна трагедия. Което показва реалното ниво на нашия футбол и уж най-силни отбори. Не знам какво повече да кажа по въпроса, но много ме е яд.
    • мда
    • мерси много, брат
    • живи и здрави, напред и нагоре
    • и ако ще пускаш нещо свежо
    • ще отразим :)
    • мерси и аз и успех със сайта ;)




      mekhanism

3 коментара:

  1. http://50stotinki.com/main/?p=38756&cpage=1#comment-29082

    ОтговорИзтриване
  2. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=241861645934888&set=a.139631542824566.26853.119592011495186&type=3

    ОтговорИзтриване